Zanim napiszesz zgłoszenie przeczytaj nasze FAQ.

Błąd 400 może mieć dwa znaczenia:

1. Błąd występuje przeważnie, gdy rozmiar ciasteczek w przeglądarce jest zbyt duży. Zwykle jest to spowodowane używaniem dużej ilości dodatków do gry, w tym takich, które zapisują w ciasteczkach zbyt wiele informacji. Przede wszystkim należy wyczyść ciasteczka w przeglądarce i przestać używać dodatków, które błąd ten powodują.

2. Błąd ten oznacza, że nasz serwer uznaje dane przychodzące z twojego komputera za niewiarygodne i odrzuca je. Może to być spowodowane wirusem na twoim komputerze, jakimiś dziwnymi dodatkami do przeglądarki lub samą przeglądarką internetową, programem typu zapora sieciowa, programami szpiegowskimi, błędnym formatowaniem danych poprzez dostawcę twojego internetu, ustawieniami serwerów proxy itd. Przede wszystkim powinieneś upewnić się, że nie masz wirusów na komputerze, sprawdzić czy gra działa na innej przeglądarce, sprawdzić czy możesz zagrać w Margonem na innym świecie. Często błędy takie występują okresowo (np. dostawca internetu coś zmienia) i po kilku dniach mijają.