Zanim napiszesz zgłoszenie przeczytaj nasze FAQ.

Poniżej znajdziesz listę kroków. Wszystkie instrukcje wykonuj w podanej kolejności i po każdym podpunkcie sprawdzaj, czy błąd ustąpił.

1. Odśwież grę klawiszem F5.

2. Odśwież kilkakrotnie grę kombinacja klawiszy CTRL+F5 lub CTRL+R.

3. Wyczyść pamięć podręczną swojej przeglądarki. Możesz to zrobić korzystając ze skrótu CTRL+SHIFT+DEL
(więcej informacji na ten temat znajdziesz pod adresem: http://support.garmory.pl/s/margonem.pl/pl/21/9/problemy-z-gra/mam-problem-w-grze-dzieje-sie-cos-dziwnego )

4. Przeczyść swój komputer programem typu AdwCleaner lub CCleaner.

5. Często winne są dodatki do przeglądarek - np. AdBlock - blokowanie reklam, czasami dodajecie przez przypadek stronę Margonem lub jakiś jej element do listy blokowanej zawartości internetu. Upewnij się, że tak nie jest - po prostu wyłącz wszystkie dodatki przeglądarkowe, zrestartuj przeglądarkę i sprawdź, czy gra działa. To samo tyczy się wszystkich dodatków do Margonem.

6. Sprawdź, czy gra zadziała prawidłowo, gdy użyjesz innej przeglądarki. Sugerujemy weryfikację przy pomocy najnowszej wersji przeglądarek Firefox, Google Chrome, Opera oraz Internet Explorer.

7. Sprawdź, czy problem powtórzy się, gdy skorzystasz z innego komputera/urządzenia podpiętego do twojej sieci.

8. Sprawdź, czy problem powtórzy się, gdy swój komputer podepniesz do innej sieci (przykładowo do sieci sąsiada, hotspotu w restauracji lub hotspotu wygenerowanego ze smartfona/tabletu).

9. Odczekaj jeden dzień, spróbuj ponownie jutro - czasami zdarza się, że wasz dostawca internetu wprowadza jakieś zmiany i część zagranicznych stron (serwery Margonem znajdują się w Francji) nie działa.

10. Inne możliwe czynniki uniemożliwiające grę:
a) wirus w komputerze, modyfikujący sposób komunikacji przeglądarki z naszym serwerem - zainstaluj program antywirusowy i pozbądź się wirusa,
b) zapchane łącze - ściągasz 8 filmów na raz używając programów typu eMule, Torrent czy też zwykłej przeglądarki - nic dziwnego, że gra ciągle przerywa, wyłącz wszystkie transfery i spróbuj grać; czasami dzielicie łącze z sąsiadami - być może to on zajął wasze łącze,
c) masz zablokowane wykonywanie JavaScriptu w przeglądarkach lub zablokowane pliki cookie (ciasteczka) - upewnij się, że tak nie jest; czasami funkcje blokowania tych elementów są włączone z poziomu programu antywirusowego lub programów typu zapora sieciowa.

11. Czasami winne są dokonane przez przypadek dziwne zmiany w systemie lub w przeglądarce. Załóż nowego użytkownika na swoim komputerze (otrzyma on ustawienia systemowe domyślne) i sprawdź, czy gra działa.