Zanim napiszesz zgłoszenie przeczytaj nasze FAQ.

Nieraz podczas wejścia do gry pojawia się komunikat błędu postaci. Komunikat może przyjmować różne treści, np.:
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się na stronie głównej Margonem: margonem.pl
Info nr x.

Gdzie x, to numer komunikatu, przyjmujący wartości całkowitoliczbowe, nieujemne.
Powodem występowania tego błędu może być aktualizacja przeglądarki, nieaktualna wersja klienta gry/strony głównej gry, niepoprawne wejście do gry (poprzez bezpośredni link), uszkodzone/niepoprawne pliki cookies, bądź wadliwe dodatki do gry.
Jak ustrzec się przed wystąpienie tego błędu?
Jedną z najważniejszych rzeczy jest wchodzenie do gry zawsze poprzez wybór postaci dostępny na stronie głównej i kliknięcia gotowości wejścia poprzez przycisk Wejdź do gry. Błąd mogą również powodować wadliwe dodatki do gry, bądź rozszerzenia przeglądarki. Należy pamiętać, żeby nigdy nie instalować niczego, o czym nie mamy pojęcia jak działa, dodatki do gry nie tylko mogą powodować błędy z wejściem do gry, ale również poważne szkody związane wewnątrz gry, a nawet utratę konta!
Co zrobić w przypadku wystąpienia danego komunikatu?
Na początku należy znaleźć numer błędu, znajduje się on zazwyczaj w ostatniej linijce komunikatu. Po odnalezieniu tego należy sprawdzić kroki postępowania w tym FAQ, opisane niżej:
• Błąd numer: 0, 6 - Należy niezwłocznie zgłosić się na panel kontaktowy, który poinformuje o dalszych krokach postępowania.
• Błąd numer: 1, 2, 3, 4, 11, 12 - Należy wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki oraz pliki cookies. Szczegółowe informacje o sposobie wykonania tych czynności można znaleźć na stronie pomocy dostawcy oprogramowania przeglądarki. Gdyby błąd nie ustąpił, należy sprawdzić, czy błąd występuje w sesji prywatnej przeglądarki (ta domyślne ma wyłączone rozszerzenia przeglądarki, gdyby jednak, któryś był włączony, należy go wyłączyć). Jeżeli błąd nadal będzie się pojawiał, to prosimy spróbować na innej przeglądarce, prawdopodobnie ta może być uszkodzona (gdyby na innej błąd nie pojawiał się, to należy wykonać reinstalację przeglądarki).