Zanim napiszesz zgłoszenie przeczytaj nasze FAQ.

Jedynie nagminne dedanie jest uznawane za nękanie.

Nękaniem możemy nazwać wielokrotne zabijanie przez gracza z przynajmniej 20 poziomową przewagą na różnych mapkach. Jeśli gracz jest zabijany przez graczy z wrogiego klanu, który prowadzi z nim wojnę, takie zgłoszenie uznaje się za nieważne. Zasada ta obowiązuje w przypadku, gdy chociaż jeden z klanów posiada wpis o wojnie klanowej w dyplomacji. Na czas wojny gracz powinien opuścić klan wszystkim postaciami, jeżeli chce zgłosić nękanie. Gracz jest zobowiązany do dostarczenia odpowiedniej liczby screenów z przeciągu 3 dni, licząc od daty pierwszego screena. Liczby screenów nie ujawniamy, żeby nie dochodziło do nadużyć. Obowiązuje zasada: im więcej tym lepiej. Jeśli gracz nie dostarczy odpowiedniej liczby, zostanie o tym poinformowany. Na screenie powinna być widoczna nazwa mapki na jakiej odbywa się walka, ułatwi to MG weryfikację zgłoszenia.

Nękanie na Perkunie, Brutalu i Berufs. Z racji tego, że światy Perkun, Brutal i Berufs są światami PvP, obowiązują tutaj nieco odmienne zasady.

Na Perkunie dopóki gracz otrzymuje wyczerpanie za zabitego gracza z przeciwnej frakcji, nie może to zostać uznane za nękanie. W bardzo skrajnych przypadkach, gracz może zostać potraktowany na takich samych zasadach jak na zwykłych światach. Zabijanie graczy z tej samej frakcji jest traktowane jak nękanie na zwykłych światach.
Zgłoszenia z Brutala i Berufsa nie będą rozpatrywane.

Decyzję o tym czy jest to nękanie czy nie, ostatecznie podejmuje Mistrz Gry.