Zanim napiszesz zgłoszenie przeczytaj nasze FAQ.

Przelewy24
Po dokonaniu płatności, na powiązany z kontem Margonem adres email przyjdzie informacja o statusie przelewu wysłana przez pośrednika płatności.
Jeżeli płatność ma status "Nieopłacona", płatność nie dotarła do pośrednika płatności.
W przypadku błędnie opisanej transakcji lub opóźnienia w wykonaniu transakcji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Przelewy24. Można to zrobić wysyłając maila na adres: partner@przelewy24.pl, załączając potwierdzenie przelewu oraz opisując krótko problem.
Jeżeli płatność ma status "Dokonana", napisz reklamację| na Panel Kontaktowy w zakładce "Problem z zakupem SŁ".

Imoje
Po dokonaniu płatności, na powiązany z kontem Margonem adres email przyjdzie informacja o statusie przelewu wysłana przez pośrednika płatności.
Jeżeli płatność| ma status "W trakcie realizacji", pośrednik płatności nie odnotował Twojej wpłaty.
W przypadku błędnie opisanej transakcji lub opóźnienia w wykonaniu transakcji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta imoje. Można to zrobić wysyłając maila na adres: kontakt@imoje.pl, załączając potwierdzenie przelewu oraz opisując krótko problem.
Jeżeli płatność ma status "Zrealizowana", napisz reklamację na Panel Kontaktowy w zakładce "Problem z zakupem SŁ".

PSC
Prawdopodobnie transakcja została odrzucona. Środki powinny wrócić na kod po około godzinie, sprawdź ilość środków pod tym linkiem.
Jeżeli środki nie zostały zwrócone, napisz reklamację na Panel kontaktowy w zakładce "Problem z zakupem SŁ".

PayPal, Google Play, Apple Store
Napisz reklamację na Panel kontaktowy w zakładce "Problem z zakupem SŁ", w zgłoszeniu koniecznie podaj ID transakcji.