Zanim napiszesz zgłoszenie przeczytaj nasze FAQ.

By odwołać się od blokady, należy założyć nowe konto, które będzie służyć do kontaktów z Administracją. Konto nie może służyć do aktywnej gry, nie można logować się na nim do gry czy korzystać z Forum! Można założyć tylko jedno konto do odwołania się od blokady!

W zgłoszeniu dotyczącym odwołania od blokady podaj nick zablokowanego konta. Podaj także link do profilu oraz opisz dokładnie czego dotyczy zgłoszenie. W wiadomości należy podać:
- login konta zablokowanego;
- e-mail ustawiony na koncie zablokowanym (jeśli ustawiony);
- numer telefonu ustawiony na koncie zablokowanym (jeśli ustawiony);
- profil Facebook ustawiony na koncie zablokowanym (jeśli ustawiony).

Po pozytywnej identyfikacji użytkownika konta, MG udzieli Ci dalszych informacji.

Pamiętaj, by nie "poganiać" sprawy - zakładanie nowych wątków w tej samej sprawie podczas oczekiwania na odpowiedź w poprzednim to spam i za takie zachowania możesz zostać ukarany!