Zanim napiszesz zgłoszenie przeczytaj nasze FAQ.

1. Konto założyciela nie istnieje, zostało usunięte.
W takim razie wystarczy z klanowiczami uzgodnić kto powinien przejąć klan. Wybrana osoba powinna napisać wiadomość na panel kontaktowy w celu otrzymania praw do klanu. Należy podać następujące informacje: nick konta założyciela, nazwę klanu, świat na którym się on znajduje i nakreślić Mistrzowi Gry sytuację tego klanu. Koszt przekazania dowództwa to 750 Smoczych Łusek.

2. Konto założyciela zostało zablokowane na stałe.
Założyciel klanu może wysłać z adresu e-mail przypisanego do zablokowanego konta wiadomość, w której poinformuje Mistrza Gry (panelkontaktowy@margonem.pl) o zrzeczeniu się praw do tego klanu.
Następnie dowolny klanowicz może przejąć klan. Powinien wysłać w tej sprawie wiadomość na panel. Należy podać następujące informacje: nazwę klanu, świat na którym się on znajduje i nakreślić Mistrzowi Gry sytuację tego klanu.

Wyjątek! Jeśli w klanie znajduje się tylko i wyłącznie zbanowany na stałe założyciel, dowództwo może przejąć wskazana przez niego osoba spoza klanu. Jest to jedyny przypadek, w którym gracz niebędący klanowiczem może otrzymać rangę założyciela. W tej sytuacji należy postępować jak zostało opisane w pkt. 2. W mailu powinna znaleźć się informacja komu klan ma zostać przekazany

3. Postać założyciela klanu została przeniesiona na inny świat.
Identycznie jak w przypadku kont zbanowanych na stałe z tą różnicą, że założyciel klanu może napisać wiadomość z informacją o zrzeczeniu się praw do niego poprzez panel kontaktowy.
Jeżeli przez 30 dni od daty przeniesienia postaci, założyciel nie wskaże nowego zarządcy klanu, klanowicze mają prawo wybrać go spośród członków klanu.

4. Konto założyciela klanu jest offline od wielu dni.
Klanowicze muszą czekać, aż konto zostanie usunięte przez system z powodu nieaktywności i postąpić jak w punkcie 1.
Klanowicze mogą spróbować skontaktować się z założycielem i poprosić go o przekazanie dowództwa.

Koszt przekazania dowództwa to 750 Smoczych Łusek.