Zanim napiszesz zgłoszenie przeczytaj nasze FAQ.

Opcja dostępna jest dla graczy, którzy utracili dostęp do zablokowanego e-maila, przez co nie mogą samodzielnie zdjąć blokady.

Zanim napiszesz zgłoszenie sprawdź czy możesz odzyskać dostęp do poczty elektronicznej - skontaktuj się w tej sprawie z supportem bądź administratorem serwisu. Jeśli okaże się, że e-mail został usunięty, spróbuj założyć nowy, korzystając z identycznej nazwy.

Kiedy upewnisz się, że nie możesz odzyskać dostępu do swojej poczty, napisz na panel kontaktowy w zakładce "Usługi za Smocze Łuski". MG przeprowadzi weryfikację, na podstawie której podejmie decyzję o zezwoleniu na zmianę e-maila w grze. Jeśli podane informacje nie będą poprawne, MG może nie wyrazić zgody na zmianę.

Nieznajomość zabezpieczeń wpisanych w koncie uniemożliwia zmianę e-maila.

Koszt zmiany adresu e-mail to 2200 Smoczych Łusek. Proszę ich nie kupować do momentu wyrażenia przez MG zgody na zmianę adresu e-mail.